Monday, November 24, 2008

24 NOVEMBER... Happy Anniversary Sayang!

Semalam tepat kol 12.00 hp be ngan aku berbunyi.. hehe reminder alertkan kitorang yg tengah tido..." Happy anniversary" tertulis kat Hp memasing... be pun trus je hug aku n kiss kat pp sambil cakap happy anniversary sayang... hehe.. aku yg tengah mamai ni pun balas le balik.. cakap happy anniversary to you too... hehe pastu be tepuk aku (mcm biasa kalo aku nk tido mmg be yg rajin tepuk kan.. ala2 dodoikan aku tuk tido la) hehehe.. pastu dedua tertido balik...

pagi ni.. baru le feel balik anniversary tu lepas dedua dah mandi n dah breakfast... hehehe..
be sayang... tahun ni x sempat nk prepare ape2 untuk our first anniversary... baby dalam perut ni our present yang tak ternilai untuk ulang tahun perkahwinan kita... kita same2 jaga baby zara k sayang!... dah setahun kita kawin.. hehe.. baby pun dah nak kua... semoga tahun ni akan lebih bermakna dengan kehadiran baby kita..."BABY ZARA... SIMBOL CINTA KITA YANG AGUNG"..
love u sangat sangat sangat.... mwah mwah mwah..

2 comments:

Atan said...

MUGA AWAK KEKAL BAHAGIA SAMPAI KE AKHIR HAYAT.. INGAT MASIH BANYAK ONAK DURI SEPANJANG PERJALANAN INI.
SELAMAT

meazara Raphael fairytales said...

thanks di atas nasihattu.. =) and thanks to follow my blog.

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥