Wednesday, December 24, 2008

melawat baby sofea halicia


Sofea Halicia


Me.

Latest pic of me.. mase ni baru balik dari az-zahrah tgk besfren aku baru pas deliver.. baby sofea halicia.. huhu.. ecpected date supposed to be on january 11, 2009.. tetibe tercepat3 weeks plak.. so walaupun aku still dalam pantang, ku gagahkan jua diri untuk g tgk bestfren aku ni, name dier areen.. mase pegi melawat tu ake dah 23 hari dalam pantang.. kire da bleh jalan sane sini sbb luka da baik... cume luka dalam je tgh dlm proses.. aku pegi visit dier ngan mama, be n fara..
baby? hehe tinggal umah ngan nenek. =) luckily nenek ada mase aku berpantang.. so nenek n makuda banyak tolong aku jaga baby.. to Areen, congrats on ur new born. hoorey iris ada kawan. kita dah jadi bestfren.. nanti bila baby kite da besar biar diorang plak jd bestfren... iris & sofea... to sofea .. welcome to new world sofea sayang!

No comments:

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥