jom click!!

Friday, April 10, 2009

Its de time!!





yea... its time to change into new me.. why? hurmm all happen after mama balik dr fardhu ain and told us tanda2 ajal hampir.. YA Allah minta dipanjangkan lagi umurku.. aku ni jenis yg amat tinggi paras psycho nya.. so lepas je mama cite.. terus aku terase badan aku ade denyut2.. kakai la.. tangan la.. kening la.. nauzubillah.. sampai x boleh tido aku memikirkan.. so i've decide to change untuk ketenangan diri sendiri.. untuk menjadi muslimah.. en hubby pun bg sokongan yg kuat.. mama, abah n tok apatah lagu.. senyum meleret hingga ke telinga...
so girls!.. here i am... =) doakan keselamatanku dan moga aku dipanjangkan umur untuk menjadi ibu mithali kepada zara dan isteri setia dan hamba yg taat kpd ALlah s.w.t. aminn

9 comments:

Reflisia said...

sweetnyer mira

laila syakila said...

warghhhhhhhhhhhhh sweet nye ko...cantik sgt..leh la jadi model utk busana muslimah nnti...seriously...you look so beautiful...tahniah lah...

Mea Myra said...

hehe.. alhamdulillah... akhirnya terbuka jua pintu hati ni untuk menjadi muslimah =).. thanks girls!.. to masz: im totally fresh... its new me.. new myra.. hehe so when's ur turn plak laling?.. to ela: thank you thank you.. :) hahaha leh jadi model tuk butique muslimah mama aku, dia jual tudung2.. meh la ela borong tudung.. hehe

yOkOyOpOyO said...

myra dear... alhamdulillah.. memang nampakk sweeettt sangat kali ni... sebelum nih pun sweet sokmo, tapi sweet kali nih lain.. sweet sesangat.. :) selalulah berdoa agar kita sentiasa atas landasanNYA.

Mea Myra said...

kak caza my laling sister.. hehe..
tinkiew tinkiew.. alhamdulillah.. seru dah sampai... bak kata mama.. nk tunggu ape lg.. anak dah ada.. suami dah ada.. pakai pakai lah tudung tu.. hehehe :) thanks for ur support kakakku... love u!.. hihi.. same2 la kite menjadi muslimah sejati ye.. aminn..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

yups nampak cantik juga bila bertudung

Mea Myra said...

hehe
thanks @nnap3jelov3b@by@qiL ...
=)

A.D.Z.I.E.M said...

kakak myra... cantek sangat2 kakak.. mesti zara pon suke sangat mama dia cute macam dia... hehe... muaaah2 utk zara and mama zara... wink wink

Mea Myra said...

ahaa.. thanks A.D.Z.I.E.M . ;)

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥