jom click!!

Monday, May 4, 2009

Hari melepak dirumah 1st may 2009







hari ni buat pertama kalinye dalam sejarah kami berada dirumah sendiri pada hari cuti dr pagi hingga la malam tanpa pegi umah mama.. huhuhu.. ni semua gara2 rumah dah lama x mop.. so seharian aku ngan be mengemas rumah di tingkat bawah yg amat jarang digunakan.. selalu nya hari2 balik dr keje terus naik atas, makan, lepak, tido sume kat atas... so kat atas tu dah ada mini kitchen n ruang tgk tv yg amatlah selesa utk kami.. huhuhu cuma kalau tetamu dtg je kitorang lepak kat bawah.. bak kata mama apsal x dok comdo je senang .. hehehe.. condo x best plak x de garaj sniri nk belek2 kete. huhuhu.. ari yg sama jugak aku ngan be membersihkan halaman rumah n basuh garaj.. sambil aku dok pegang zara main air.. heheh suke sgt le si puterini kene air...mama dok call aku tanye bile nk balik bile nk balik.. keh keh keh.. adik2 aku sorang demi sorang dtg menjengok.. hahah kalah diorang x jumpe sikecikni.. last2 diorang plak tdo kat umah aku.. esoknye barula aku balik umah mama.. hahaha amat syiok lemak dirumah sendiri rupenye... huhuhu akan kami lepak lagi dirumah kami pada cuti yg akan datang.. =)

No comments:

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥