jom click!!

Thursday, January 12, 2012

Opening 2012 :: Vacation

















vacation with BFF was super fun! *JB and Genting*..syukur alhamdulillah Allah bg rezeki lebih sikit untuk berholiday bersama family n friends... permulaan yg baik untuk pembukaan tahun. semoga tahun ini akan dilimpahi rezeki yg berganda, kesihatan yg baik dan semoga perhubungan kekeluargaan kekal hingga ke syurga .. amin

Bibidi-bobidi-boo ♥...............by Fairy Queen Mommy Zara

3 comments:

Haris Zuhaina said...

As Salam dear... sacha pandai posing ya.. so daring... nea pun dah chubby lah.. sronok tgk selera anak2 nih... ank akak ssh nak bg dia makn.. kn cratif. tp sjk bt yee mee frm u, ari2 nak yee mee tuh.. huhuhuu:)

afnieponie said...

hamoi... pandainya scha posing...! kiyut sangat.

Mea Myra said...

afnie: hehe scha dia suke berangan dia barbie. sbb tu asik2 nk pose jee hehe

kak Zu: salam kak. scha ni kalau bab posing bg la kat dia, tp kalau org yg dia x kenal dia x jd nk pose. malu. hehehe ha ah nea dah makin chubby kan, makin comey. hehe wahhh alhamdulillah ade org nk cuba resepi2 yg myra share.. yee mee shitke tu tak pedas.. and sedap. x yah susah2 nk keluar cari. hehehe

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥