jom click!!

Wednesday, February 17, 2010

Sony Playstation Portable (PSP)

Planning of buying Sony Playstation Portable (PSP) for Zara. . so that mommy can rip Mr Barney songs & other zara's fav movie dvd/vcd into MP4 format and save it into the memory stick and play it on the psp... so zara that, can bring it n play it everywhere & anywhere... but...... is it worth it? kalau zara buat baling2 mcm hp mommy camana? kalau zara kemam, abis air liur dia kat dlm tu camana?.. huhu ttp ada pros and cons nya.. so mommies wot do u think?

p/s: tujuan sebenarnya nk belikan zara portable PSP ni supaya zara boleh duduk diam kalau dibawa keluar.. kalau tak panjang je akalnya nk buat mcm2..


Bibidi-bobidi-boo ♥
...............by Fairy Queen Mommy Zara

7 comments:

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

PSP ok babe,ipod pun ok.cz ryan tgk movie n flash cards pakai dua2,senang msk handbag kan..y dun nnt kita beli IPAD lak for em.lagi best kot.hehehe

Mea Myra said...

hehe itula senang masuk handbag + ade la jugak entertaiment masa outing kan.. kalau tak asik nk buat mcm2 perangai...
ipad lg sensitive kot.. nnt zara baling abis berterabur ipad tuh.. kekekke.. nk tgh berfikir2 lag nih nk beli ke tak.. ;)

neway thanks babe ;)

Jijahh @ f.k said...

ok gak tu ... takde laa dia meragam n buat memacam kan ... tapi bebudak ni cepat jemu laaa .. kejap je dia suka satu satu menda tu

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

tau xpe,tu la apple kan sensetive hahha.i yg beriya2,daddy dia la yg ckp nnt musnah hahah,tp anak nye psl,y not kan..hp pon 2 dah jahanam.sabar jela...tp IPAD blom launch lagi,april br launch kan..

Baiti said...

meyra...mmg akan dibaling pun...shena da byk kali balikng da...asal geram jerk terus baling last2 ibu dier yg main..kekekekekek

mamababahworld said...

bestnya kalo dapat psp...lagi best kalo dapat ipad...beli ipad je nanti mummy!

Aleyn said...

Pergghh...Zara kocik2 lagi dah dapat PSP....superb Mommy Zara...lepas ni Zara lagi tip top lah....

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥