jom click!!

Tuesday, December 15, 2009

MMR injection

tadi bawak zara pegi pusat rawatan jamilah untuk MMr injection.. hehe alhamdulillah mcm biasa zara x nangis pon. kuat ek anak mommy nih. ;)

update on zara's dev:

weight: 9.5kg
height: 72cm.. keke which mommy salah ukur baby la dulu maknenye.. kalau 92cm dah bawah pinggang mommy, takan zara tinggi mcm budak tadika 4 thn kot. kekeke

semoga zara x demam ek sayang!. mommy loves you! mwahhh
Laf~Lurve~Love
...............by Mommy Zara

5 comments:

ficik said...

dun worry...zara kuat kan sayang..mmmuahh!!

unlisted_one said...

Zara tak nangis ya? Bagusnya..lagi tambah comel tau.
Teringat pulak baby i pun dah due nak MMR Injection..huhu..

nasazfrog... said...

haah nuri pun dah inject dah,,, tu yang tak demam kan sis,,, berat jugak zara,, nuri 8.4kg je.. :)

senioritasara said...

zara gud girl...dia strong....

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

buat Mmr kat pusat rawatan jamilah erkk..?sama la dgn tempat kyra selalu buat injection..good gilr zara tak nanggis..kalau kyra abis satu klinik dengar suara dia hehehe

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥