Tuesday, October 21, 2008

Padahnya apabila terlebih boring...

Hari yang amat membosankan... huhuhu.. arini staff kat opis ni mc, yang lain semua kat site, so tinggal la aku soang2.. pepagi datang keje, check2 ape yg patut. big boss da tinggalkan note ape yg nak kene buat arini... so buat account sikit2, sign2 4/5 helai kertas, past tu da abis da keje aku untuk harini.... so aku pun on la internet.. hish, celcom broadbandni slalu la cari pasal ngan aku!.. connected tapi lembabb giler!!.. lepas beberape ketika aku menahan sabar, aku pun berjaya online, pastu aku mulakan aktiviti harian internetku... as usual, aku mesti on friendster dulu... pastu baru ym... then facebook... then blog... then youtube..

after about 2 hours, aku da naik boring.. ape nak buat nih... nak ajak berborak, tade orang.. ym pulak, ade yang online tapi tak menarik minat aku untuk berchatting ngan diorang... mane orang lain nih... adoiii.. bosannyer... akupun trus capai hp.. hehehe.. kacau be lah... =p...
aku pun start kacau be... lepas 5.. 6.. msg da tak tau da nk type ape.. cian be.. dier nak kene wat keje, aku lak kacau... hmmmmm... ape nak buat ekk? haaa.. kacau anak mummy ni la...
kekeke aku trus gerak gerakkan pewut.. gosok2 pewut aku.. tetibe....... baby zara nih gerak... huhu cian anak mummy da bangun eyh.. ape la mummy ni kacau zara tido plak... baby zara trus gerak.. start kicking kat dalam womb mummy nih.. oooo.. malam2 baby kacau mummy tido eyh.. ni siang2, baby tido mummy lak kacau baby... biar kite same2 tido malam kang eyh sayang... hehehe

past tu aku teringat yg kat dalam beg labtop aku ade amik dvd cite NARNIA Prince Caspian, boley layan... aku pun trus la on cite tu.... halamak.. x cantik la plak.. gelap semacam je cite ni... potong tol la... so aku x jadila nak tengok...

tetibe.......

aku ternampak gunting kat dlm box atas meje aku ni... hehehe.. rambut depan da panjang nih..
dengan gatal tangannyer.. aku pun capai la mirror kecik kat dlm handbag & start to cut my hair..
krap...krap...krap... bunyi rambutku digunting... hehehe dengan confidentnya aku mengunting.. =D..
then aku g la masuk ladies nak check rambut baru ni... halamak!pendeknye....... nak je aku gam balik rambut aku... nyesal la pulak gatal sangat tangan ni g gunting... lame ni nak tunggu rambut panjang balik.... huwaaaaaaaaaaaa...

rambut depanku yang sudah siap digunting.. =p

moral of de story: walau seboring mane pun anda, jauhkan diri dari mengunting rambut sendiri.... =p... hehehehe.

2 comments:

-LaDy rAzOr- said...

alolololoo...cian mummy zara nie!
naper x SMS mummy andy....leh kita main msg2....
mummy nofa pun boring gak...tp kena jaga andy slalu...dia kan x sihat..
huhuhuuu...

meazara Raphael fairytales said...

x sms mummy andy sbb tau mummy andy busy tgh melayan baby andy yg x cihat... =).. cian baby andy cayang... mummy zara misss banget kat baby andy...

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥