jom click!!

Friday, September 18, 2009

Persiapan Raya 2009





Sebahagian dr baju2 dan juga 'beg raya' yg dishopping utk hari raya..hehehe.. ada yg dah malas nk kuakan dr dlm beg sbb da packing.. hehe =)

mlm nk dah nk balik pahang, mama,abah semua dah gerak pg tadi.. myra, zara, hubby, ma yaya, ayahnda n ayah nga kene balik mlm sbb sume keje lg ari ni .. mommy da tak kene dok lepak ngan zara kat umah satu hari. hehehe

to kawan2 maya & follower semua, SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI.. pesan kat hubby korang drive baik2 k.. =)

mwah mwah LOADS of LOVE dr Myra & Baby Zara & Daddy juga.. hehe

5 comments:

nur rabiatul adawiyyah said...

selamat hari raye juga myra...give a kiss to zara..ati2 pulang ke kampung..

Mrs. Adz said...

selamt hari raya mea zara..pahang kat mane..daku pahang gak..

banyaknye baju zaara..cantik2 lak tu..ade yang sama macam eisya la..

Intan said...

To Myra & family,

Intan nak ucapkan Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin ye :)

Luv...Intan

Rizziela said...

Cute2 semua baju zara..

Selamat Hari raya..maaf zahir & batin

mamalieyna said...

Selamat Hari Raya..! Ceria2 di aidilfitri!

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥