jom click!!

Monday, July 6, 2009

Merangkak

Hureyyy... zara da pandai merangkak... kalau sebelum ni asik gostan je.. kedepannye tidak.. hehe ntah ape angin dia tetibe je dier da pandai merangkak laju plak tu.. hehehe dengan bontot huyung hayangnye.. hehe so arini 7 bulan 7 hari, zara dengan success nya da pandai merangkak..mummy tunggu date zara pandai bertatih plak ye sayang!.. mwahhh lebiu zara bucuk.
video

4 comments:

Intan said...

7 bulan 7 hari...zara dah pandai merangkak! Yeay...cepat tatih tau, mummy zara dah tak sabar tuuu :)

Mea Myra said...

hehe yer betol mommynye da tak sabar nk tgk dier bertatih.. mesti comel mcm arissa =)

ira_kecik said...

myra, cepat jugak zara nie merangkak kan, balqis 10 bulan nie la baru merangkak tapi 8 bulan dah duduk, 9 bulan dah berdiri ngn bertatih nak berjalan....

yantie said...

alalaaaa tomei nya dia kedek2 merangkak...heheee

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥