jom click!!

Thursday, July 2, 2009

Sate Station? best ke tak?


makan makan di Sate station ampang..
hahah ni sume gara2 tgk jalan jalan cari makna, tgk Maria tu mcm syok je makan sate kat situ soooo kami pon pegi test makanan kat situ,sebelum tu kami rewang2 naik kete baru mama yaya, adiah spm, so dier nk kete Swiff baru kaler putih, hehe ngaja dier bawak kete kat highway... ye la, org br dpt lesen mane penah bawak jauh2 setakat kat taman umah tu je la dier.. hehe.. takut gak makcik ni bawak kete, main masuk je lane org... apoda!..

so berbalik kite pada menu kita mlm td sate, mee rebus ngan air buah..
sate? ok la tp cm banyak rempah-en hubby suke, mama yaya suke tapi me? x berape nk suke suke lagik kat samuri sbb sate ni banyak rempah n tak garing so ... terase rempah2 tu cm ala2 lembik ncepat muak!.. tapi en hubby abis dekat 20 batang.. hahaha gasak le makan sate.. =p..
mee rebus? mmg best.. antara yg paling bets kot.. tp dlm mangkuk tu ciput je dengan harga rm6.00.. air ok cm biase sedap je.. service? haa part ni yg paling x puas hati... makanan tu ok la paham sbb ramai org so mmg la lambat yg amat. tapi bab air ni .. dah la makanan lambat sampai la kitoarang dah abes makan... x sampai2 lagik airnya.. dah tercekik2 dah ni.. en hubby da tabley tahan apinya tros p dapur dia tanya air.. kekeke cayala be.. x lame pastu air kami pon sampai... huhuhu so secara puratanya,, aku berbunyi kat en hubby, len kali kalo nk p sini lagi aku xmo ikot dah.. hahahha x best!!.. dlm tv cm best je,, tipuuu..

No comments:

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥