jom click!!

Tuesday, October 20, 2009

Mashed potatoes & grill Salmon for lunch




menu: -grill salmon
-boiled baby carrot & broccoli
- kiwi
-mashed potatoes

first of all, credit to Mommy Steph for d salmon recipe.. ;) its yummy!!!
oke as u olls know, zara mmg susah nak makan.. ape saja yg disuapkan mesti dia keluarkan balik, sangat sangat susah sikecik ni nk mamam... semua tgk mood dia.. dia rasa nk mamam dia mamam la kalo tak abis semua bersepah dia ramas2 je.. mommy nk suapkan dia nk suap sniri.. tu la peel anak2 nak membesar ni.. n mommy kene slalu ingat.. jgn putus asa.. menarik kan persembahan makanan supaya dpt menarik minat sikecik, n cuba dan terus cuba recipe baru =)


3 comments:

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

ahaks bagus la bakal calon menantu i ni sama suka salmon mcm ryan.gud for her.u buat funny,cartoon ect babe.sure dia nyappp sndiri smpai hbs.u letak cheese yg dhancurkan utk paste dia babe.

juliana said...

bagus idea ni..kena cuba gak ni..my baby pon skarang susah nk makan vege..tp kl fish suka sgt2...k big hug for baby zara...geram betol tgk dia..rasa nk cubit2 je pipi tu..

zh-ena said...

betul tu..kena ader makanan yg menarik hati bby kita..yg nak mkn sendiri tu ena rasa semua bby nak mkn sendiri kan..

yg pasti mesti comot bila mkn sendiri..

Little Fairy Princess Outdoor Photoshoot

Bibidi-bobidi-boo ♥